هزینه کاشت مو چقدر است ؟

جالب است بدانید  که کاشت مو در کشورهای دیگر یک عمل‌ زیبایی گران قیمت محسوب می‌شود. مثلاً هزینه‌ کاشت مو در کانادا آمریکا و اروپا بین ۴ تا ۳۵ هزار یورو است.ایران یکی از برترین کشورها از نظر کیفبت برای کاشت مو محسوب می‌شود. به علاوه قیمت کاشت مو در ایران حداکثر 500 دلار بوده که بسیار مطلوب است.

هزینه کاشت مو در تهران

بیشتر کلینیک‌های کاشت مو در تهران قیمت هایی در یک حدود دارند. البته در این میان همیشه کلینیک هایی هستند که با استفاده از تکنیک‌های تبلیغاتی در تلاش برای متفاوت جلوه دادن کار خود و افزایش قیمت‌ها هستند. توجه داشته باشید که کاشت مو (حتی با روش‌های کم تهاجمی مانند کاشت مو به روش FIT) یک عمل جراحی حساب می‌شود.اگر کاشت مو در مراکز غیرمعتبر و زیر نظر پزشک متخصص انجام نشود، امکان ایجاد عوارض جانبی حاد، مانند خونریزی، عفونت‌های شدید و ایجاد لخته‌های خون در بدن وجود دارد که جدی و خطرناک‌اند. این عوارض می‌توانند به ریزش موها، ایجاد اسکارهای  روی سر و حتی مرگ منجر شوند.

پس پیش از اقدام برای کاشت مو، حتماً از اعتبار و رسمیت مرکز مطمئن شوید.کاشت مو در تهران قیمت متفاوتی دارد گاه 5 میلیون و گاه 35 میلیون و این مورد بستگی به روش کاشت مو و کلینیک کاشت مو دارد.قیمت کاشت مو در ایران قانون خاصی ندارد و بیشتر بر اساس قانون عرضه و تقاضا و سیاست های موسس کلینیک کاشت مو تعیین می شود . و روشهایی که برای تعیین قیمت ذکر می شود معمولا کامل نیست و هیچکدام بر آن مبانی تعیین قیمت نمی شود .در روشهایی که با شمارش انجام می شود معمولا اعدادی که به شما می گویند واقعی نیست و بیشتر از حد انجام شده می باشد ، اعدادی مانند 16000 تار مو یا 4000 گرافت دروغ است.

عوامل موثر بر هزینه کاشت مو

عوامل موثر بر کاشت :

کیفیت، تعداد گرافت‌ها و روش کاشت مو است.

به جز این‌ها، باید هزینه‌های اقامت (در صورتی که خارج از تهران هستید) و هزینه‌های مراقبت‌های بعد از عمل (مثل خرید شامپوی مناسب، مسکن‌ها و داروهای دیگر) را در نظر بگیرید.

هزینه و قیمت کاشت مو را می توان به روش های زیر تعیین نمود :

1 – تعدادی کلینیک بر اساس تعداد تار موی کاشته شده تعیین قیمت می کنند مثلا  قیمت می گذارند هر هزار تار مو  850,000 تومان و برای شما 10000تار مو می کاریم و می شود 8,500,000 تومان.

2-بعضی از کلینیک ها بر اساس تعداد گرافت کاشت شده  قیمت گذاری میکند مثلا هر 2000 گرافت 6 میلیون تومان و می گویند ما برای شما 4000 گرافت می کاریم و قیمت کاشت مو برای شما می شود 12000000 تومان

3-  عده ای کلینیک هم بر اساس وسعت طاسیی که کاشت می شود قیمت تعیین می کنند مثلا می گویند ما 8 سانت جلوی سر را می کاریم 5 میلیون یا مثلا نصف  سر را می کاریم 6 میلیون و تمام سر را می کاریم 12 میلیون

4- بعضی از مراکز بر اساس روش کاشت مو  قیمت میدهند مثلا می گویند با fit می کاریم 6 میلیون با fut  می کاریم 8 میلیون و با ترکیبی می کاریم 12 میلیون .

تعیین قیمت در  کلینیک ژیوانو به این شکل است که با توجه به سطح تاسی و روش کاشت قیمت کاشت متفاوت است.

کیفیت کاشت مو

پزشک جراح باید بتواند تعداد گرافت‌های قابل قبول (نه کم و نه زیاد) و روش مناسب کاشت مو را به خوبی تعیین کند.

در مراحل بعدی باید بتواند برداشت و کاشت مو را به بدرستی انجام بدهد تا نتایجی قابل قبول حاصل شود .

برویم این موارد را با جزئیات بیشتر بررسی کنیم.

انتخاب بهترین روش کاشت مو

کدام روش کاشت مو از همه بهتر است؟

اگر سابقه‌ی ایجاد زخم‌های کلوئیدی (گوشت اضافی) را دارید، کاشت مو به روش FUT برای شما مناسب نیست.

اگر تعداد زیادی گرافت برای پوشش مناطق طاسی نیاز باشد، روش FIT چندان ایده‌آل نیست.

به این ترتیب با شماره ی 09129534347 جهت مشاوره به بهترین صورت و تعیین هزینه کاشت مو در تهران مطلع شوید

چرا هزینه کاشت مو در ایران نسبت به سایر کشورها کمتر است؟

هزینه پایین کاشت مو در ایران ناشی از کاهش ارزش ریالی ایران بین سال‌های 1396 تا 1397 و همچنین تعداد زیادی از کلینیک‌های کاشت مو در ایران است. به‌علاوه میزان تقاضای بالا برای جراحی کاشت مو سبب شده است پزشکان تجربه و مهارت بیشتری در انواع کاشت مو کسب کنند. با توجه به هزینه‌های پایین درمان و گردشگری در ایران، افراد زیادی در سراسر جهان برای دریافت خدمات پزشکی باکیفیت ازجمله کاشت مو به ایران می‌آیند. به دلایل ذکرشده، پزشکان در ایران شرایط مناسبی را برای افراد با بودجه محدود فراهم کرده‌اند تا به‌راحتی کاشت مو را در ایران انجام دهند. شایان‌ذکر است که کیفیت ارائه‌شده توسط پزشکان/ تکنسین‌های ایرانی به‌مراتب بالاتر از سایر کشورها ازجمله ترکیه و هند است.

چرا هزینه کاشت مو در کلینیک‌های مختلف متفاوت است؟

بسته به امکانات و شرایطی که کلینیک‌ها برای جراحی کاشت مو در اختیار مراجعین قرار می‌دهند، هزینه در شهرها و کلینیک‌های مختلف متفاوت است. برخی از عوامل تأثیرگذار در تفاوت هزینه کاشت مو در کلینیک‌ها و شهرهای مختلف که باید به آن‌ها توجه کنید عبارت‌اند از:

1) سطح امکانات کلینیک

کاشت مو یک عمل پزشکی جدی است و باید تحت شرایط مناسب جراحی با استانداردهای بهداشتی، داروهای بیهوشی و تجهیزات جراحی در کلینیک‌های تخصصی انجام شود. با توجه به ماهیت جراحی کاشت مو، به‌طور گسترده‌ای به‌عنوان یک روش کاملاً استریل پذیرفته‌شده است. برخی اوقات شاهد ارائه خدمات ارزان و البته پرخطر به‌صورت خانگی هستیم که متأسفانه کاملاً غیرقانونی بوده و می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری را به همراه بیاورد.

2) کاشت مو توسط پزشک متخصص

هنگام انتخاب کلینیک کاشت مو، مطمئن شوید که عمل واقعی توسط جراح شما انجام می‌شود، نه یک تکنسین یا پرستار بدون صلاحیت. عدم حضور پزشک متخصص ممکن است سلامتی شما را به‌طورجدی به خطر بیندازد.

3) میزان علم و مهارت جراح

مانند تمام جراحی‌های زیبایی، کاشت مو با ظاهر طبیعی به همان اندازه که یک علم است یک هنر است. این روش نیازمند درک شهودی مکانیسم زیربنایی موی انسان و زوایای طبیعی و جهت رشد آن، و درک چهره و ظاهر کلی فرد دارد. طبیعی است که یک پزشک متخصص هزینه بالاتری دریافت نماید.

4) مشاوره شخصی

هر بیماری که برای کاشت مو اقدام می‌کند، منحصربه‌فرد است و باید توسط پزشک متخصص مشاوره و راهنمایی‌های لازم را دریافت نماید. اگر کلینیکی بدون مشاوره شخصی مدعی ارائه خدمات کاشت مو است، آن‌چنان مورد اعتماد به نظر نمی‌رسد.

5) مراقبت‌های بعدی و پشتیبانی مداوم

کاشت مو درست مانند هر جراحی دیگری نیاز به مراقبت دارد. برخی کلینیک‌ها تا چند ماه پس از جراحی، پاسخگوی کلیه سؤالات و نگرانی‌های شما خواهند بود و شما را از ممنوعیت‌های بعد از عمل به‌خوبی آگاه می‌کنند. طبیعی است که هزینه جراحی و دریافت خدمات آن‌ها بالاتر باشد.

آیا بیمه هزینه کاشت مو را پرداخت می‌کند؟

کاشت مو، به‌عنوان یک عمل زیبایی شناخته می‌شود، اغلب بیمه‌های درمانی مبلغی را برای آن پرداخت نمی‌کنند.

هزینه ی کاشت مو در ژیوانو

میانگین هزینه کاشت مو در کشورهای مختلف

هزینه روش های کاشت مو بسته به کشور می تواند بسیار متفاوت باشد. در اینجا خلاصه ای از میانگین هزینه کاشت مو در کشورهای مختلف آورده شده است:

  • ایالات متحده: هزینه متوسط کاشت مو در ایالات متحده بین 4000 تا 15000 دلار است که بستگی به تعداد گرافت های مورد نیاز و تکنیک مورد استفاده دارد.
  • انگلستان: روش های کاشت مو در انگلستان بسته به کلینیک و میزان ریزش مو بین 3000 تا 10000 پوند هزینه دارد.
  • ترکیه: ترکیه برای روش های کاشت مو مقرون به صرفه شناخته شده است. هزینه متوسط آن از 1500 تا 5000 دلار متغیر است که آن را به یک مقصد محبوب برای گردشگری پزشکی تبدیل می کند.
  • ایران: ایران به قطب گردشگری پزشکی از جمله روش های کاشت مو تبدیل شده است. متوسط هزینه کاشت مو در ایران در مقایسه با کشورهای غربی به میزان قابل توجهی کمتر است و از 1000 تا 3500 دلار متغیر است.

هزینه کاشت مو ژیوانو تهران

مروری بر کلینیک ژیوانو در تهران

کلینیک ژیوانو یک مرکز مدرن است که در قلب تهران واقع شده است. مجهز به جدیدترین تکنولوژی و کادری متشکل از متخصصان مجرب و آموزش دیده می باشد. این کلینیک در روش های کاشت مو تخصص دارد و طیف وسیعی از خدمات را برای رفع نیازهای منحصر به فرد هر بیمار ارائه می دهد. تیم کلینیک ژیوانو متعهد به ارائه مراقبت شخصی و اطمینان از رضایت بیمار است.

مقایسه هزینه کاشت مو در کلینیک ژیوانو با سایر کلینیک های تهران

هنگام بررسی کاشت مو، مقایسه هزینه و کیفیت خدمات ارائه شده توسط کلینیک های مختلف بسیار مهم است. در حالی که کلینیک ژیوانو قیمت های رقابتی ارائه می دهد، توصیه می شود در سایر کلینیک های تهران در مورد هزینه های کاشت مو تحقیق و مقایسه کنید. عواملی مانند شهرت کلینیک، تجربه جراحان و کیفیت مراقبت های ارائه شده نیز باید در نظر گرفته شود. با انجام تحقیقات کامل و مشاوره با چندین کلینیک، افراد می توانند آگاهانه تصمیم بگیرند و کلینیکی را انتخاب کنند که به بهترین وجه نیازها و بودجه آنها را برآورده می کند.

هزینه کاشت مو در تهران ژیوانو

تخصص جراحان کاشت مو در تهران

تخصص جراحان کاشت مو در تهران عامل مهمی است که به محبوبیت آن به عنوان مقصد کاشت مو کمک می کند. جراحان ایرانی به دقت و توجه به جزئیات معروف هستند. آنها از آخرین تکنیک ها و فناوری ها برای اطمینان از نتایج مطلوب برای بیماران خود استفاده می کنند. بسیاری از جراحان ایرانی سال‌ها تجربه در انجام روش‌های کاشت مو دارند و مهارت‌های آنها مورد توجه افرادی است که به دنبال ترمیم مو هستند.

علاوه بر این، تاکید بر آموزش مستمر و توسعه حرفه‌ای در جامعه پزشکی تهران این اطمینان را می‌دهد که جراحان کاشت مو با آخرین پیشرفت‌ها در این زمینه به‌روز باشند. این تعهد به تعالی و بهبود مستمر، شهرت تهران را به عنوان قطب پیوند مو با کیفیت بالا تقویت می کند.

 

برای مشاوره فرم زیر را پر کنید

مشاوران ژیوانو با شما تماس میگیرند