كاشت مو تهران بهترین مرکز کاشت مو

کاشت مو به روش fit چیست؟

در روش FIT تک فولیکول مو به‌ صورت جداگانه با ابزارهای خاصی از پشت سر برداشته می‌شود ، سپس با روش های خاص پزشکی از آن محافظت میشود و سپس کاشت در ناحیه موردنظر اعمال می‌شود

fit عوارضی مانند زخم و جای زخم به جا نمی‌گذارد که مزایا  این روش است.

کاشت مو به روش fit در واقع همان کاشت مو به روش fue است. این دو تکنیک تفاوتی با هم ندارند. این روش جراحی پیشرفته بوده و بعد از کاشت جای اسکار باقی نمی‌ماند. موهای سالم باید از ناحیه بانک مو (معمولا پشت سر) برداشته شود و در قسمت موردنظر کاشته شود. در این روش هر واحد فولیکولی به‌صورت جداگانه برداشته می‌شود و به همین دلیل فقط اسکارهای بسیار ریز در حد نقطه باقی می‌ماند. جای زخم‌ها به‌مرور از بین می‌رود.

متخصص پوست و مو در هر جلسه از کاشت مو به روش FIT حدود ۱۰۰۰ تا ۶۰۰۰ فولیکول مو را استخراج کرده و در ناحیه طاس قرار می‌دهد. جراح ترمیم مو باید بانک مو را از ناحیه‌ای انتخاب کند که تحت تاثیر هورمون‌ها قرار نداشته باشد. در غیر این صورت موهای کاشته شده دوباره دچار ریزش می‌شوند. حدود ۴۲٪ از مردان ۱۸ تا ۴۹ سال دچار طاسی با الگوی مردانه هستند. این افراد می‌توانند از روش FIT بهترین نتیجه را دریافت کنند.

درصورتی‌که قصد کاشت مو به روش fit را دارید، باید به دکتر پوست و مو و زیبایی مراجعه کنید. پزشک وضعیت ریزش موها و بانک مو را بررسی کرده و بهترین تکنیک را پیشنهاد می‌دهد. شما می‌توانید از طریق سایت ژیوانو با بهترین متخصصان در ارتباط باشید.

در ژیوانو علاوه بر سیستم تعیین وقت حضوری امکان مشاوره تلفنی با دکتر پوست و مو وجود دارد.

09129534347

کاربرد کاشت مو به روش fit

کاشت مو به روش FIT جز روش‌های پرکاربرد است و هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند از این تکنیک استفاده کنند. اگر دچار هر یک از مشکلات زیر هستید، احتمالا پزشک این روش کاشت مو را پیشنهاد می‌دهد.

  • طاسی با الگوی مردانه: در این الگو موهای بالای سر کامل می‌ریزند. با عقب‌نشینی فرونتال شروع می‌شود. در مردان با افزایش سن ریزش مو بیشتر می‌شود. کاشت مو با روش fit از پیشروی طاسی جلوگیری کرده و رشد موهای جدید تقویت می‌شود.
  • طاسی با الگوی زنانه: زنان نیز با افزایش سن دچار ریزش مو می‌شوند. اغلب تا سن ۵۰ سالگی متوجه آن می‌شوند. ریزش مو در زنان مربوط به یک ناحیه خاص نیست. در طاسی با الگوی زنانه مو در بالای سر به‌مرور نازک شده و موها کم‌حجم می‌شوند.
  • کاشت ریش: اگر می‌خواهید رشد موهای صورت بیشتر شود
  • کاشت ابرو: ابروهای شما دچار ریزش شده است، کاشت به روش fit برای شما مناسب است. در این روش کمترین جای زخم روی صورت می‌ماند.

 

معایب روش FIT

موفقیت این عمل بستگی زیادی به فرم و نوع فولیکول های مو دارد. در بعضی از افراد ریشه های مو دارای پیچش زیادی می باشد یا زاویه تندی دارد از این رو در هنگام برداشت مو مقدار زیادی از آنها از بین می رود و قابل کاشت نیست و در عین حال بانک مو نیز تخریب می شود . به همین دلیل پزشک و تکنسین باید دارای تجربه زیادی باشد تا بتواند موها را سالم خارج کند . برای افرادی که سطح طاسی وسیع است و بانک مو ضعیف می باشد FIT روش مناسبی نیست. و پوشش کمی ایجاد می کند بنابراین تخریب بانک مو محتمل است و باید از حداقل بانک موی بیمار بهترین استفاده را نمود .

مراحل انجام کاشت مو  Fit

ابتدا با تزریق چند آمپول لیدوکائین بیحسی موضعی در محل برداشت و کاشت ایجاد می شود . در این روش  توسط ابزاری ظریف (پانچ) سوراخ هایی کوچک در پشت سر ایجاد می شود.  و موها در دسته های چند تایی به نام فولیکول یا گرافت برداشته می شوند. سوراخ هایی که در پشت سر برای برداشتن فولیکول ایجاد می شوند بعدها بصورت نقطه های سفید در می آیند که لابلای موها پنهان شده و مشخص نمی باشند. این برداشت فولیکلها با وسیله ظریفی به نام پانچ انجام می شود که پانچها یا دستی هستند یا با موتور کار می کنند و هر دو نوع آن بکار می رود و قابل قبول می باشد . فولیکولهای برداشته شده به مدت کوتاهی در ظرف سرم خنک نگهداری می شوند تا تمام گرافتهای قابل برداشت یا تعدادی که مورد نیاز است برداشت و آماده شود . سپس با تیغ های ظریف سوراخهای کوچکی در منطقه طاسی  دقیقا به اندازه تعداد گرافتهای برداشت شده ایجاد می شود و گرافت ها دانه دانه در این سوراخ ها کاشته می شود . در انتها پانسمان مناسبی در محل برداشت و کاشت مو گذاشته می شود.

دلیل پر طرفدار بودن روش FIT در جهان

کاشت مو به روش FIT یکی از پر طرفدارترین روش‌های کاشت مو است. اما چرا روش FIT اینقدر محبوب شده است؟ در این بخش می‌خواهیم نگاهی به مهم‌ترین ویژگی‌های روش FIT داشته باشیم و در بخش‌های بعدی مقاله این روش را با جزئیات بیشتر بررسی می‌کنیم.

دلیل اول: درمان قطعی ریزش مو

کاشت مو در تهران تنها درمان دائمی و قطعی ریزش مو است. البته راهکارهای زیادی برای جلوگیری از ریزش مو و کند کردن روند آن وجود دارد؛ مثل داروهای فیناستراید و ماینوکسیدیل، مزوتراپی مو، PRP یا روش‌های لیزر تراپی. همه این روش‌ها می‌توانند در کاهش ریزش مو موثر باشند، ولی باعث در آمدن موهای جدید روی سر شما نمی‌شود. اگر نقطه‌ای سر شما طاس شده است، کاشت مو تنها راه جبران این طاسی است.

تمامی روش‌های کاشت مو از جمله روش FIT می‌توانند ریزش موی شما را درمان کنند. اتفاقی که در کاشت مو می‌افتد این است که ساختارهای سازنده مو در بدن که فولیکول نام دارند، از بانک مو به مناطق دچار طاسی منتقل می‌شوند. فولیکول‌هایی که در جای جدید قرار می‌گیرند، موهایی جدید می‌سازند و این موها رشد می‌کنند. از همه مهم‌تر، این موهای جدید نسبت به ریزش مقاوم هستند. پس انتظار داریم نتایج دائمی برای شما داشته باشند.

دلیل دوم: کم‌تهاجمی و کم‌دردسر

بخشی از محبوبیت روش FIT به خاطر این است که یکی از روش‌های موثر و کم‌دردسر است؛ روشی کم‌تهاجمی، بدون خونریزی، بدون نیاز به بخیه و با دوره‌ی نقاهت یا ریکاوری ساده. به روش FIT، کاشت مو بدون جراحی هم گفته می‌شود. البته کاشت مو با این روش هنوز هم یک عمل جراحی محسوب می‌شود ولی به قدری کم‌تهاجمی است که این لقب را دریافت کرده است.

مزایای کاشت مو به روش FIT

  • عدم ایجاد خط اسکار در پشت سر . اسکار ها به صورت نقطه ای لابه لای موها ایجاد شده و پس از چند روز بهبود یافته و قابل دیدن نیستند .
  • کمترین آسیب به پوست ، عروق و اعصاب سر وارد می شود و به همین دلیل بیمار درد چندانی پس از عمل ندارد .
  • طبیعی ترین خط رویش مو نسبت به سایر روش های کاشت مو
  • عدم نیاز به بخیه
  • در صورت نیاز با جلسات تکمیلی می توان کم مویی را ترمیم کرد
  • حصول نتیجه دلخواه در کمترین زمان ممکن
  • عدم نیاز به دوران نقاهت
  • تکنیک برداشت دانه ای فولیکول این امکان را به وجود می آورد که از نواحی مختلف مو برداشت شود .

بعد از کاشت مو

بعد از کاشت مو دورانی را تحت عنوان دوره‌ی نقاهت یا ریکاوری سپری خواهید کرد. دروه‌ی نقاهت بعد از کاشت مو با روش FIT بسیار کم دردسر است. معمولاً بعد از کاشت مو نیازی به پانسمان سنگین نیست. شست‌وشوی سر اهمیت زیادی دارد و باید از روز دوم طبق راهنمای ارائه شده این کار را انجام بدهید. برای پیشگیری از آسیب دیدن گرافت‌ها، تورم و کبودی باید سر خود را بالاتر از سطح بدن قرار دهید. همچنین تا مدتی باید از انجام فعالیت‌های بدنی سنگین و گذاشتن کلاه خودداری کنید. معمولاً در عرض یک هفته قرمزی، کبودی و سایر عوارض طبیعی کاشت مو برطرف می‌شود. لخته‌های خون یا دلمه‌های تشکیل شده روی سر بین ۲ تا ۱۴ روز بعد به طور کامل می‌ریزند و سر شما حالت طبیعی پیدا می‌کند.

هزینه کاشت مو به روش FIT

هزینه‌ ی کاشت مو به روش FIT معمولاً بالاتر از روش FUT و کمتر از سایر روش‌ها مثل SUT و MicroFIT است. برای اطلاع از هزینه‌ی کاشت مو به روش FUT می‌توانید با کارشناسان کلینیک در تماس باشید.

 

سوالات متداول

 

  1. هزینه کاشت مو در کلینیک ژیوانو چقدر است؟
  2. آیا کاشت موی سوپرمیکروگرافت برای خانم ها مناسب است؟
  3. کاشت ابرو و هزینه ی کاشت ابرو چهقدر است؟
  4. بهترین مرکز کاشت مو در تهران کجاست؟
  5. دستگاه درموجت چیست؟
  6. عکس کاشت مو در ژیوانو
  7. عوارض کاشت مو چیست؟
  8. کاشت مو در تهران تضمینی با اقساط در ژیوانو به چه صورت است؟
  9. کاشت ریش در ژیوانو
  10. کاشت مو به روش DHI  چگونه است؟
  11. کاشت مو به روش SUT چگونه است؟
  12. روش تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو
  13. کاربرد آمپول بیوتین و بپانتین برای رشد مو
  14. درمان کم پشتی مو در زنان
  15. مصرف قرص بیوتین برای رشد مو
  16. کاربرد میکرواسکنر در کاشت مو
  17. طراحی لیزری خط رویش مو در ژیوانو
  18. انواع روش های کاشت مو در ژیوانو
  19. مراقبت های بعد از کاشت مو
  20. کاشت مو در شیراز بهتر است یا تهران؟
  21. کاشت مو به روش FUE در ژیوانو چگونه است؟
  22. کاشت مو به روش FUT در ژیوانو چگونه است؟
  23. علت ریزش مو چیست؟
  24. رژیم غذایی برای کاشت مو
  25. پی آر پی (prp) چیست و چه تاثیری در ریزش مو دارد؟
  26. بهترین قرص ویتامین برای ریزش مو

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *